Nahajate se:
Naročanje odvoza odpadkov iz prireditev
Naročanje odvoza odpadkov iz prireditev
Uredba o obvezni občinski gospodarski javni službi zbiranja komunalnih odpadkov (Ur. l. RS št. 33/2017, 60/2018) in Tehnični pravilnik ravnanja z odpadki, ki je bil sprejet v Občini Luče, zavezuje organizatorje prireditev, na katerih se pričakuje nastanek odpadkov, da so le te dolžni priglasiti izvajalcu gospodarske javne službe (GJS) PUP-Saubermacher d. o. o., najmanj sedem dni pred datumom izvedbe prireditve in z njim skleniti ustrezen dogovor o načinu izvedbe odvoza odpadkov in načinu plačila stroškov zbiranja, obdelave in odstranjevanja (izpolniti obrazec za prireditve).
Stroške ravnanja z odpadki, nastalimi na prireditvi, vključno z najemom, postavitvijo in uporabo zabojnikov, nosi organizator prireditve in ne smejo bremeniti stroškov rednega programa ravnanja z odpadki iz gospodinjstev in drugih uporabnikov.
Velikost in število ustrezno označenih zabojnikov v dogovoru z organizatorjem zagotovi izvajalec GJS. Minimalna količina odpadkov, za katere izvajalec GJS zagotavlja storitev je 240l za posamezno frakcijo, ki jo je obvezno zbirati ločeno na izvoru nastanka odpadka.
Organizator mora po zaključku prireditve vse zbrane odpadke, razen BIO (biorazgradljivih kuhinjskih odpadkov - pomije), predati izvajalcu GJS. Izvajalec mora najkasneje en delovni dan po zaključku prireditve prevzeti odpadke na dogovorjenem mestu. Zaključek prireditve mora biti jasno naveden s strani organizatorja prireditve (na obrazcu naročanja).
Ponudnik gostinskih storitev (hrane) na prireditvi mora za svoje BIO (biorazgradljivih kuhinjskih odpadkov - pomije), ki tam nastanejo, kot povzročitelj odpadkov iz gostinstva, zagotoviti ravnanje v skladu s predpisom, ki ureja ravnanje z biološko razgradljivimi kuhinjskimi odpadki.
Mešani komunalni odpadki gredo na predelavo in odlaganje v Simbio Celje, embalaža brez vsebine in stisnjena pa gre v sortiranje in se preda pooblaščenim embalažnim shemam.
Cenik in obrazec naročanja odvoza odpadkov za prireditve najdete v prilogi in na spletni strani PUP-Saubermacher d. o. o.:
Stroške ravnanja z odpadki, nastalimi na prireditvi, vključno z najemom, postavitvijo in uporabo zabojnikov, nosi organizator prireditve in ne smejo bremeniti stroškov rednega programa ravnanja z odpadki iz gospodinjstev in drugih uporabnikov.
Velikost in število ustrezno označenih zabojnikov v dogovoru z organizatorjem zagotovi izvajalec GJS. Minimalna količina odpadkov, za katere izvajalec GJS zagotavlja storitev je 240l za posamezno frakcijo, ki jo je obvezno zbirati ločeno na izvoru nastanka odpadka.
Organizator mora po zaključku prireditve vse zbrane odpadke, razen BIO (biorazgradljivih kuhinjskih odpadkov - pomije), predati izvajalcu GJS. Izvajalec mora najkasneje en delovni dan po zaključku prireditve prevzeti odpadke na dogovorjenem mestu. Zaključek prireditve mora biti jasno naveden s strani organizatorja prireditve (na obrazcu naročanja).
Ponudnik gostinskih storitev (hrane) na prireditvi mora za svoje BIO (biorazgradljivih kuhinjskih odpadkov - pomije), ki tam nastanejo, kot povzročitelj odpadkov iz gostinstva, zagotoviti ravnanje v skladu s predpisom, ki ureja ravnanje z biološko razgradljivimi kuhinjskimi odpadki.
Mešani komunalni odpadki gredo na predelavo in odlaganje v Simbio Celje, embalaža brez vsebine in stisnjena pa gre v sortiranje in se preda pooblaščenim embalažnim shemam.
Cenik in obrazec naročanja odvoza odpadkov za prireditve najdete v prilogi in na spletni strani PUP-Saubermacher d. o. o.:
Dokumenti, priloge
Klikni tukaj za prikaz prilog